»Dokler nam ni uspelo racionalizirati procesa telemedicine, so jo zdravniki uporabljali redko, vendar smo ugotovili, da se je dobro obnesla tudi glede klinične kakovosti.«
»Velika večina pacientov ostane v partnerskih bolnišnicah, samo 14 odstotkov pacientov se premesti v ljubljanski ali mariborski klinični center.«
»To je ta komplet, ki je nastal iz sile. Marca nismo imeli niti primerne embalaže, saj je bilo vse zaprto. V kuhinji kliničnega centra smo nato našli ta vedra.«
»Ob izbruhu epidemije novega koronavirusa smo to znanje in izkušnje, ki smo jih dobili v klinični raziskavi, v kateri so sodelovali UKC Ljubljana, zdravstveni dom Trebnje in klinika Golnik, prenesli v prakso.«
»Izvajanje raziskav takšne kakovosti izboljšuje kakovost kliničnega dela na vseh ravneh in za vse bolnike, ki se zdravijo na oddelku.«
»Zato je bila 15. septembra 2014 vzpostavljena mreža Telekap, kjer smo se povezali z svojimi partnerskimi bolnišnicami po Sloveniji in omogočili zdravljenje možganske kapi tudi v bolnišnicah, kjer ni bilo nevrologov.«
»Nato pokliče na številko, na kateri smo dosegljivi 24 ur na dan.«
»Na ta način izgubljamo in demotiviramo mlade zdravnike pri opravljanju njihove službe, kar se nam zdi v situaciji, v kateri je Slovenija že daljši čas – gre za pomanjkanje zdravnikov, zlasti na nekaterih področjih –, nesmiselno in tudi zelo nesorazmerno v primerjavi z drugimi poklici.«
»Če ne ukrepamo pravočasno, pa ima lahko bolnik posledice za vse življenje.«
»V prihodnje si v mreži TeleKap želimo predvsem skrajšati čas od nastopa simptomov možganske kapi do ustreznega zdravljenja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju